På stranden!

Ellen skriver:
Idag var jag Julia och Klara (en kompis) på stranden en liten stund egentligen skulle vi till Marieberg (det är ett badställe typ som simhallen fast ute) och bada men vi gjorde inte det sen. Istället så hade vi picknick på jätten (en kulle) det var jättekul. Jag kom på att vi kunde rulla ner från kullen den som kom ner först vann. Men det skulle jag inte sagt för när vi gjort det två gånger så kände jag att det blödde på min arm och jag hade massor med sår som sved skitmycket!
Det hade Julia också men inte Klara eftersom hon hade haft tights och tröja. Vi hade skitont och jag började ta av mig till bikini och så sprinde jag runt och där nere åkte det förbi en bil som började tuta på mig. Jag blev skiträdd och började ta på mig kläderna igen,han trodde säkert att jag bara hade topp och trosor. Vi började att packa ihop allting och åkte hem till mig för att bada. Vi började bada och det regnade lite men det var jätteskönt man bara kände regndropparna på sig. Det var den dagen även ifall jag fick väldigt ont så var det en av mina bästa dar.
Jag på stranden jag ser väldigt tjock ut men jag gillar bakgrunden,ljuset och mitt smile.


Julia som ballerina på stranden.




Klara solar förfullt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0