Om Julia

Heej det är jag som är Julia.


Favoritprogram:Jag älskar Top model för där tar de ju kort. Jag och Ellen får mycket ide'er där ifrån. Jag gillar också Vänner  , det är alltid kul och om man har tråkigt är det bara att slå på femman 19.30 ^^. Gossip Girl är jätte spännande och och det är bra. Serien tar slut nästa vecka och det är så synd.

Favoritfärg:Såklart rosa ,  det finns ingen finare färg !!!

Varför vi tar kort: Jag tror att det beror på att vi vill skapa minnen och ha roligt. När vi tar korten , och får bra resultat blir det ännu roligare. Man behöver inte var uppklädd för kort . För det man tar på sig är ju det man tycker om , man ska va sig själv.

Fyller:Jag fyller i november , det är så tråkigt. för sen kommer julen . Jag vill ha min födelsedag i juli.

Idol: Min idol är Alyson Michkalka , hon är sångerska och skådespelerska. Hon sjunger med hennes syster Aj Michkalka.
De har spelat in en film som heter cowbells. Alyson spelar också i en serie som heter Phil från framtiden.Älskar henne.
ALYSON


Favvofilm:Jag har massor men mina tre bästa är
1.John tucker must die.
2.föräldrarfällan
3.Aquarmine
Jag tröttnar aldrig på dem.

Favvotidning:Jag gillar många skvallertidningar men den jag tycker bäst om är JULIA. Den har allt mode , skvaller,tips och mycket mer.

Favoritplagg:Jag gillar att ha mjuka byxor och en stor jumpertröja , det är så mysigt.

Snyggaste plagg: Det är ett rosa linne med svarta prickar , en svart kjol med volang , blåa rosetter, rosaprickar, och massor av mönster.
Med har jag ett par knallrosa solglasögon.

Favoritparfym: Det är en Paris Hilton Heiress. Den luktar så himla gott. Den är lång och glittrig.

Tips:Om ni vill bli stora stjänor ska ni INTE följa hjärtat utan hjärnan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0