Om Ellen

Heej! Det är jag som Ellen här är fakta om mig:

Favoritprogram: Top model,Gossip girl,The o.c,One tree hill och Grey's anatomy. Jag älskar Top model för då tar dom kort och alla andra serier älskar jag väl för att dom är drama serier.

Favoritfärg: Det är rosa jag älskar rosa eftersom den färgen är så tjejig och söt. Jag kan även gilla turkos eftersom den är så stark och vacker.

Ni kanske undrar varför vi tar kort. Joo det är därför att i kort kan man se så mycket känslor och alla kort är vackra på nåt sett. Men ibland kan jag verkligen titta på korten på mej och tycka att dom är skitfula men ändå så finns det nåt snyggt i det kortet som inte jag ser.

Min födelsedag: Jag fyller år den 7 maj mitt i våren jag älskar att jag fyller på våren för då vet man att sommarn snart är här.

Min IDOL: Min idol är Mischa barton hon är en skådespelare och spelar Marissa Cooper i tv-serien The o.c.
Här är några bilder på Mischa Barton:
Här är hon!
Mina 5 favvofilmer:
1.Just my luck
2. 27 dresses
3. John tucker must die
4. The witches
5. Systrar i jeans
Alla dom filmerna är så olika varandra det är därför jag gillar dom.


Favvotidning: JULIA-tidningen såklart den äger jag bara älskar den! Den handlar om allt MODE,KILLAR,MENS,KÄNIDSAR OCH SKVALLER mm. Ifall ni inte har läst JULIA så passa på att gå till affären att köpa den. Och läsa den för den ÄGER!!!

Favoritplagg: Det är nog att inte ha nån be eller  topp det är bara så skönt att bara ha en slapp tröja på sig och ingen behå eller topp och ett par mysbyxor till såklart.
Så mitt favoritplagg blir nog PYJAMAS.


Snyggaste plagget jag har är nog Min skolavslutnings klänning den är blommig med färgerna blå,grön och röd.
Jag gillar den för att när det blåser ute så blåser den upp så vacker typ som en ballong. Och så är den perfekt att ta kort med.

Favoritparfym:
Den är nog ALYSSA ASHLEYS parfym som heter Vanilla den luktar naturlig vanilj.
Egentligen var det inte jag som fick den det var min ´stora syrra 16 år som fick den fast hon använde den aldrig så jag köpte den för 20 kr vilket fynd!

Ett tips:
Om du är iihop med en kille som ogillar dina vännner DUMPA HONOM!!!



En bild på mig när vi är i Turkiet:
Vi skulle precis äta och vi hade beställt god mat. Som höll på att lagas som passade på att ta kort på alla vid bordet det här är min bordsbild.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0